Medyanın anlam üretmesi ve satmasında,kitle iletişim araçlarının görev ve sorumlulukları
tarafından
Oktuğ, Melis
Başlık
:
Medyanın anlam üretmesi ve satmasında,kitle iletişim araçlarının görev ve sorumlulukları
Yazar
:
Oktuğ, Melis
Yazar Ek Girişi
:
Oktuğ, Melis
Yayın Bilgileri
:
İstanbul : Kazancı Hakemli Hukuk Dergisi, sayı 57-58 (Mayıs-Haziran 2009).
Fiziksel Tanımlama
:
s.101-108.
Genel Not
:
Makalenin Türkçe ve İngilizce özetleri 101'inci sayfada verilmiştir.
Özet
:
Makale,yenilikleri en kısa zamanda ve bütün yönleriyle topluma yansıtma özelliğine sahip olması nedeniyle,kitle iletişim araçlarının görev ve hukuki,idari ve cezai sorumluluklarının kaynağı olması üzerinedir.
Ainsi la masse media est la source des nouveautes. Et ces nouveautes, se trouvent etre, la source principale des fonctions et des responsabilites judiciaires,administratives et penales.
Konu Başlığı
:
Broadcasting.
Radyo-televizyon yayıncılığı.
Communication.
İletişim.
Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Shelf Location | Shelf Location | Holding Information |
---|