Medyanın anlam üretmesi ve satmasında,kitle iletişim araçlarının görev ve sorumlulukları
tarafından
 
Oktuğ, Melis

Başlık
Medyanın anlam üretmesi ve satmasında,kitle iletişim araçlarının görev ve sorumlulukları

Yazar
Oktuğ, Melis

Yazar Ek Girişi
Oktuğ, Melis

Yayın Bilgileri
İstanbul : Kazancı Hakemli Hukuk Dergisi, sayı 57-58 (Mayıs-Haziran 2009).

Fiziksel Tanımlama
s.101-108.

Genel Not
Makalenin Türkçe ve İngilizce özetleri 101'inci sayfada verilmiştir.

Özet
Makale,yenilikleri en kısa zamanda ve bütün yönleriyle topluma yansıtma özelliğine sahip olması nedeniyle,kitle iletişim araçlarının görev ve hukuki,idari ve cezai sorumluluklarının kaynağı olması üzerinedir.
 
Ainsi la masse media est la source des nouveautes. Et ces nouveautes, se trouvent etre, la source principale des fonctions et des responsabilites judiciaires,administratives et penales.

Konu Başlığı
Broadcasting.
 
Radyo-televizyon yayıncılığı.
 
Communication.
 
İletişim.


Yer NumarasıDemirbaş NumarasıShelf LocationShelf LocationHolding Information